دستگاه های مراقبت از پوست

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

دستگاه های مراقبت از پوست

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیشتر مردم جامعه به دستگاه های زیبایی و جوانسازی دستگاه های بسیاری وارد بازار شده اند که هر یک با کارایی های مختلف باعث جوانسازی و شادابی پوست صورت می شوند. استفاده از تمامی این دستگاه ها راحت و بی خطر بوده و برای استفاده از آن ها نیازی به عمل جراحی نمی باشد بلکه به راحتی و بدون درد می توان از آن ها برای رفع مشکلات پوستی استفاده کرد.

دستگاه های مراقبت از پوست

فیس براش سیلیکونی

فیس براش وسیله ای است که از آن به عنوان پاک کننده ی صورت استفاده می شود این وسلیه از جنس سیلیکون ساخته شده است و می تواند تمامی آلودگی های پوست فرد را از بین ببرد. فیس براش سیلیکونی در انواع مختلف ساخته شده است و برای پوست های چرب، حساس و معمولی مناسب می باشد. فیس براش ها با تنظیم درجه های مختلف برای نواحی مختلف صورت فرد قابل استفاده خواهند بود.

دستگاه آکوا فیشیال

دستگاه 8 کاره ی آکوا فیشیال از کارکرد 8 دستگاه زیبایی مختلف تشکیل شده است. این دستگاه در زمینه های درخشندگی، شفافیت، جوانسازی، و از بین بردن چروک های پوست موثر می باشد. دستگاه آکوافیشیال موجب از بین بردن تمامی لکه های پوستی و جوش های سر سیاه و نرمی و زیبایی پوست صورت شما خواهد شد.

 ماسک ال ای دی

این ماسک یکی از روش های درمانی نوین به روش ال ای دی می باشد که با تنظیم چربی پوست از بروز چین و چروک های پوست جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این، ماسک ال ای دی تاثیر مستقیمی بر روی کلاژن سازی پوست داشته و با ترمیم کلاژن های پوست باعث نرمی و شادابی پوست صورت خواهد شد. ماسک ال ای دی با تاباندن 7 رنگ بر روی پوست صورت انسان باعث نفوذ به عمق پوست فرد شده و از پیری صورت جلوگیری می کند.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.