کاربرد دستگاه های زیبایی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

کاربرد دستگاه های زیبایی

بسیاری از دستگاه های زیبایی که امروزه در بازار موجود هستند می تواند به راحتی مشکلات پوستی فرد را برطرف سازد استفاده از این دستگاه ها نیازی به عمل جراحی ندارد و بدون استفاده از بی حسی های موضعی می توان از آن ها استفاده کرد.

دستگاه میکرودرم

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند موجب زیبایی پوست فرد شود پاکسازی پوست می باشد این دستگاه با قدرت مکش بسیار بالایی که دارد می تواند تمامی جوش های سر سیاه ، آلودگی و مواد آرایش باقی مانده روی صورت شما را از بین ببرد. دستگاه میکرودرم از سری های مختلفی تشکیل شده است که با قدرت مکش های مختلف می تواند شما را در بهبود مشکلات پوستی یاری کند. از سری های کوچک تر این دستگاه که قدرت مکش کمتری دارند می توان برای نقاط حساس صورت استفاده کرد.

دستگاه درما اف

اتوی صورت یا دستگاه درما اف با خاصیت امواج اولتراسونیک می تواند سبب ترمیم سلول های پوستی فرد شود این دستگاه با قدرت نفوذ بسیار بالایی که دارد می تواند به عمق پوست و لایه های زیرین صورت فرد نفوذ کند. از دستگاه درما اف علاوه بر صورت می توان برای دیگر نقاط بدن شامل پاها و شکم استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده از این دستگاه می توان به رفع لکه های پوستی و سیاهی زیر چشم اشاره کرد.

دستگاه هیدرودرمی

این دستگاه برای جوانسازی و آبرسانی پوست استفاده می شود در ابتدا لایه های پوست که دارای سلول های مرده هستند با استفاده از دستگاه هیدرودرمی ساییده شده و از بین می روند. این دستگاه دارای سری های مختلفی است که بعد از نابودی سلول های مرده با تزریق سرم های مختلف با فشار و به داخل لایه های زیرین پوست صورت فرد سبب آبرسانی و جوانسازی پوست خواهد شد.

دستگاه مینی هایفو

از این دستگاه می توان برای از بین بردن خطوط دور چشم و چین و چروک های پوست استفاده کرد دستگاه مینی هایفو با کلاژن سازی دوباره ی پوست کاهش چربی و از بین بردن چروک های پوست خواهد شد علاوه بر این دستگاه مینی هایفو موجب لیفت و جلوگیری از افتادگی پوست خواهد شد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.