مزوتراپی ولودرم برای ریزش مو

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

مزوتراپی ولودرم برای ریزش مو

چین و چروک های صورت و ریزش مو از جمله مواردی است که امروزه به یکی از معضلات بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده و افراد زیادی را درگیر کرده است تمامی افراد زیبایی را دوست دارند و به دنبال آن هستند برای همین همواره در تلاش هستند تا مشکلات پوستی خود را برطرف سازند یکی از روش های نوین که امروزه مورد استفبال قرار گرفته است و در آن نیازی به عمل جراحی نمی باشد روش مزوتراپی می باشد در این روش از دستگاهی با سوزن های بسیار ظریف و نازک استفاده می شود که مواد معدنی، آمینو اسیدها و ویتامین ها را از طریق آن وارد بدن می کنند تا بدن مواد معدنی از دست رفته ی خود را جبران کرده و باعث رفع مشکلات پوستی شود. از دیگر موارد مصرف مزوتراپی جوانسازی، کاهش لکه های صورت و درمان چاقی می باشد.

مزوتراپی ولودرم

این محصول ساخت کشور اسپانیا بوده و با تحریک فیبروبلاست ها سبب بازیابی سلول های از دست رفته می شود. مزوتراپی ولودرم همچنین برای از بین بردن سلولیت ها و رفع چربی های موضعی بدن مفید می باشد. این محصول علاوه بر سفت کردن پوست صورت باعث از بین بردن چروک های سطحی نیز می شود.

مزوتراپی مزو آروما

 

اگر به دنبال راهی برای جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست خود هستید می توانید روش مزوتراپی مزو آرما را استفاده کنید از این محصول در موارد مختلفی از قبیل سفت شدن پوست، روشن کنندگی و درمان لکه های پوستی، درمان چاقی موضعی و ریزش مو استفاده می شود.

کوکتل مزوتراپی مزودرمال

محلول مزوتراپی مزودرمال با تحریک فولیکول های مو در آقایان و بانوان باعث جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موهای سر برای افرادی که از ریزش و یا طاسی سکه ای رنج می برند می باشد. این محلول علاوه بر افزایش ضخامت موهای سر موجب افزایش رطوبت پوست سر افراد می شود.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.