انواع دستگاه های زیبایی

تجهیزات پزشکی ، پوست و مو

انواع دستگاه های زیبایی

با توجه به اهمیت زیبایی و جوانسازی صورت در بین گروه های مختلف جامعه امروزه انواع دستگاه های زیبایی در بازار وجود دارد که این افراد می توانند در جهت بر طرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی صورت خود از آن ها استفاده کنند در ادامه ی مطلب به بررسی چند دستگاه زیبایی پرطرفدار خواهیم پرداخت.

 

دستگاه میکرودرم

افراد زیادی برای زیباسازی، طراوت و شادابی پوست صورت خود از دستگاهی به نام میکرودرم استفاده می کنند افرادی که روی پوستشان جای جوش دارند از دستگاه میکرودرم استفاده کرده و نتیجه ی مطلوبی به دست آورده اند. سطح این دستگاه از جنس اکسید آلومینیوم می باشد که وقتی در تماس با سطح پوست شخص قرار می گیرد باعث تراشیده شدن لایه های رویی پوست فرد شده و به انتقال بهتر جریان خون کمک خواهد کرد.

دستگاه درما اف

دستگاه اولتراسونیک یا اتوی صورت در واقع نام های دیگر دستگاه زیبایی درما اف می باشد این دستگاه به صورت ویبره کار می کند و وقتی که در تماس با سطح پوست قرار می گیرد. تمامی چربی ها، مواد سمی و آرایشی که در پوست قرار دارد را از بین خواهد بود علاوه بر این استفاده از دستگاه درما اف سبب نرم تر شدن پوست خواهد شد.

دستگاه هیدرودرمی

افرادی که می خواهند خطوط پوستی خود را از بین ببرند و با افزایش آبرسانی پوست باعث از بین رفتن خشکی پوستشان شوند می توانند از دستگاه هیدرودرمی استفاده کنند استفاده از این دستگاه هیچ گونه دردی در صورت فرد ایجاد نخواهد کرد با استفاده دستگاه هیدرودرمی لایه های فوقانی سطح پوست ساییده می شوند و این امر باعث افزایش آبرسانی و رفع مشکلات پوستی شخص خواهد شد.

 

دستگاه مینی هایفو

 

از این دستگاه می توان برای صورت و گردن و حتی از بین بردن خطوط دور چشم نیز استفاده کرد. بیشترین فایده ی دستگاه مینی هایفو رفع چروک ها و زبری پوست می باشد علاوه بر این استفاده از این دستگاه باعث کشیدگی سطح پوست افراد نیز می شود. دستگاه مینی هایفو سبب افزایش کلاژن های عمقی در سطح پوست افراد می شود.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.